GARANTI- OG REPARATIONSPOLITIK

Der er en garantiperiode på to (2) år fra datoen for levering til slutbrugerkøberen, inden for hvilken Clean Watercom ApS ("vi", "os", "vores") garanterer sine "produkter" mod defekter i materialer og udførelse, når de bruges normalt i overensstemmelse med vores offentliggjorte retningslinjer. Vores offentliggjorte retningslinjer omfatter, men er ikke begrænset til, oplysninger i tekniske specifikationer, brugervejledninger og servicemeddelelser.

Denne garanti gælder kun for:

- Den oprindelige forbruger.
- Når produktet er købt gennem autoriserede onlinekanaler eller forhandlere.
- Tag den originale kvittering med som bevis på købet, når du skal gøre krav på garantien.

 

Denne garanti gælder ikke for:

- Skader forårsaget af brug af produktet uden for vores offentliggjorte retningslinjer;
- Forbrugsdele, som f.eks. beskyttende belægninger, der er designet til at blive mindre med tiden, medmindre der er opstået en fejl på grund af materiale- eller fabrikationsfejl;
- Kosmetiske skader, herunder, men ikke begrænset til, ridser, buler og ødelagt plastik på porte, medmindre fejlen skyldes en materiale- eller fabrikationsfejl;
- Skader forårsaget af brug af en tredjepartskomponent eller et produkt, der ikke opfylder produktets specifikationer;
- Skader forårsaget af uheld, misbrug, forkert brug, brand, jordskælv eller andre eksterne årsager;
- Modifikationer eller ændringer af funktionalitet eller kapacitet uden skriftlig tilladelse fra Clean Watercom eller
- Skader forårsaget af normal slitage eller på anden måde på grund af produktets normale aldring;
- Fejl forårsaget af forkert brug, ulykker eller reparationer udført af uautoriseret personale.
- Arbejder med den forkerte type strøm eller spænding.
- Manglende overholdelse af rengøringsinstruktioner.
- Manglende overholdelse af instruktioner eller advarsler i produktmanualen

 

Krav om Garanti

Clean Watercom-produkter er fremstillet af materialer af højeste kvalitet og med ekstrem opmærksomhed. Hvis du oplever et problem med produktet eller har brug for andre oplysninger om garanti eller service, bedes du kontakte os og inkludere:

- Foto af dit produkt
- Original kvittering fra din bestilling
- Detaljer om problemet

Vi står gerne til rådighed og hjælper på alle mulige måder.

Hvis du i løbet af garantiperioden indsender et krav til os i overensstemmelse med denne garanti, vil vi:

(i) reparere produktet ved hjælp af nye eller tidligere brugte originale dele, der er blevet testet og har bestået funktionskravene,

(ii) erstatte produktet med et erstatningsprodukt af samme model (eller med dit samtykke et produkt, der har de samme eller i det væsentlige lignende funktioner som det oprindelige produkt - f.eks. en anden model med de samme funktioner eller den samme model i en anden farve), der er nyt eller består af nye og/eller tidligere brugte originale dele og er blevet testet og har bestået funktionskravene, eller

(iii) ombytte produktet mod tilbagebetaling af din købspris.

Bemærk: Hvis produktet returneres, kan vi sende dig en gratis returadresselabel. Du skal dog selv betale for returforsendelsen. Alternativt kan du vælge at bruge en transportør efter eget valg.

 

Reparationsservice

VIGTIGT: Kun Clean Watercom og dets betroede forhandlere må udføre service på produkterne.

Ansvaret for alle skatter og afgifter, herunder told af reservedelene, påhviler køberen.

Vi leverer reparationsservice gennem en eller flere af følgende muligheder:

(i) Mail-in-service
Hvis vi fastslår, at dit produkt er berettiget til postforsendelse, sender vi dig forudbetalte fragtbreve og, hvis det er relevant, emballagemateriale og instruktioner om, hvordan du pakker og adresserer dit produkt korrekt, så du kan sende dit produkt til et foruddefineret sted. Instruktionerne kan sendes til dig via e-mail eller i papirudgave sammen med emballagematerialet. Når servicen er afsluttet, returnerer stedet produktet til dig. Vi betaler for forsendelse til og fra din lokation, hvis alle instruktioner vedrørende metoden til emballering og forsendelse af produktet følges.

(ii) Gør-det-selv-service (DIY) for reservedele
DIY-reservedelsservice giver dig mulighed for at servicere dit eget produkt. Hvis DIY-reservedelsservice er tilgængelig under de givne omstændigheder, gælder følgende proces:

(a) Service, hvor vi kræver returnering af det udskiftede produkt eller den udskiftede del:
Vi sender et erstatningsprodukt eller en erstatningsdel til dig med eventuelle installationsinstruktioner og eventuelle krav til returnering af det udskiftede produkt eller den udskiftede del.

(b) Service, hvor vi ikke kræver returnering af det udskiftede produkt eller den udskiftede del:
Vi sender dig gratis et erstatningsprodukt eller en erstatningsdel ledsaget af instruktioner om installation, hvis det er relevant, og eventuelle krav til bortskaffelse af det udskiftede produkt eller den udskiftede del.

(c) Clean Watercom is not responsible for any labour costs you incur relating to DIY parts service. Should you require further assistance, kontakt os.

Bemærk: Vi forbeholder os ret til at ændre den metode, hvormed vi kan yde garantiservice til dig, og dit produkts berettigelse til at modtage en bestemt servicemetode. Service vil være begrænset til de muligheder, der er tilgængelige i det land, hvor der anmodes om service. Servicemuligheder, tilgængelighed af dele og svartider kan variere fra land til land. Vi kan bruge produkter eller reservedele til service, der kommer fra et andet land end det land, hvor produktet eller de originale dele kom fra. Du kan være ansvarlig for forsendelses- og håndteringsomkostninger, hvis produktet ikke kan serviceres i det land, det befinder sig i. Hvis du søger service i et land, der ikke er det oprindelige købsland, skal du overholde alle gældende import- og eksportlove og -bestemmelser og være ansvarlig for alle toldafgifter, moms og andre tilknyttede skatter og afgifter. Hvor international service er tilgængelig, kan vi reparere eller udskifte produkter og dele med sammenlignelige produkter og dele, der overholder lokale standarder.

 

Begrænsning af Ansvar

MED UNDTAGELSE AF, HVAD DER ER FASTSAT I DENNE GARANTI OG I DET MAKSIMALE OMFANG, LOVEN TILLADER, ER CLEAN WATERCOM IKKE ANSVARLIG FOR DIREKTE, SÆRLIGE, TILFÆLDIGE ELLER FØLGESKADER SOM FØLGE AF BRUD PÅ GARANTIEN ELLER BETINGELSEN ELLER I HENHOLD TIL NOGEN ANDEN JURIDISK TEORI, HERUNDER MEN IKKE BEGRÆNSET TIL TAB AF BRUG, TAB AF INDTÆGTER, TAB AF FAKTISK ELLER FORVENTET FORTJENESTE (HERUNDER TAB AF FORTJENESTE PÅ KONTRAKTER), TAB AF BRUG AF PENGE, TAB AF FORVENTEDE BESPARELSER; TAB AF FORRETNING; TAB AF MULIGHEDER; TAB AF GOODWILL; TAB AF OMDØMME; TAB AF, SKADE PÅ, KOMPROMITTERING ELLER BESKADIGELSE AF DATA; ELLER ETHVERT INDIREKTE TAB ELLER FØLGESKADE UANSET ÅRSAG, HERUNDER UDSKIFTNING AF UDSTYR OG EJENDOM, ENHVER OMKOSTNING TIL GENDANNELSE, PROGRAMMERING ELLER REPRODUKTION AF ETHVERT PROGRAM ELLER DATA, DER ER LAGRET I ELLER BRUGT MED APPLE-PRODUKTET, ELLER ENHVER MANGLENDE OPRETHOLDELSE AF FORTROLIGHEDEN AF OPLYSNINGER, DER ER LAGRET PÅ PRODUKTET.

OVENSTÅENDE BEGRÆNSNING GÆLDER IKKE FOR KRAV I FORBINDELSE MED DØDSFALD ELLER PERSONSKADE ELLER LOVBESTEMT ANSVAR FOR FORSÆTLIGE OG GROFT UAGTSOMME HANDLINGER OG/ELLER UNDLADELSER.

NOGLE STATER (LANDE OG PROVINSER) TILLADER IKKE UDELUKKELSE ELLER BEGRÆNSNING AF HÆNDELIGE SKADER ELLER FØLGESKADER, SÅ OVENSTÅENDE BEGRÆNSNING ELLER UDELUKKELSE GÆLDER MULIGVIS IKKE FOR DIG.

 

Generelt

Hvis et vilkår anses for at være ulovligt eller ikke kan håndhæves, skal lovligheden eller håndhævelsen af de resterende vilkår ikke påvirkes eller forringes. Denne garanti er underlagt og fortolkes i henhold til lovgivningen i det land, hvor produktet blev leveret.